Ben 3. Ay dolunca başladım, ikiz olduğu için erken büyümeye başladı karnım. Lierac çok öneriliyor, ben de beğendim ama fiyatı fazla. Palmers masaj losyonu var, biraz daha uygun, ve de güzel nemlendiriyor. Yağ olarak da kakao yağı güzel nemlendiriyor ama kokusunu pek sevmedim. Bio oil var, onu da tavsiye ederim. Arada da soğuk sıkım hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Cildim epey kuru benim. 31. Haftadayiz, henüz catlamadim, ınsallah böyle devam eder