Kızlar 34.haftam bitmek üzere. 33.haftaya girmem ile birlikte yalancı sancılar başladı. Yorgun veya dinlenmiş olmamın önemi yok gece uyurken bile sabaha karşı sancı ile uyanıyorum.
Sorum şu bu yalancı sancılar erken doğum habercisi olabilir mi. Sizlerde de böyle oldu mu.. önden sancı yaşayanın doğumu kolay mı geçer yoksa hiç alakası yokmu😁 saçma sorular olabilir ilk gebeliğim nolur yadırgamayın