Arkadaşlar bugün biraz yordum kendimi ayakta kalarak evde sanırım kasıklara baskı yapıyor bebe vajinamdan çıkacak gibi iki büklüm yürümeye başladım uzandım ayaklarımı uzatıp aşırı hareket ediyor baskı yapıyor kasıklara vajinama doğru sızı oluyor normal midir ?