Sumiire Kızlar yemeklerin üzerine tereyağı yakıyo millet mis gibi kokuyo ben yapıyorum hiç belli olmuyo halbuki kendim tereyağı yapıyorum neyi eksik yapıyorum acaba püf noktasını bilen söylesin Allah için
myangelson Sumiire yanık yağ derler bizim orada tereyaği iyice yakıyoruz rengi kahverengi oluyor sanırım ondan bahsediyorsun 😅 sarı haliyle alma biraz yansın kahverengi olsun yani yansın diyince normal yakmak değil 😂
Sumiire Esraliiii ne biliyim ya millet mantının üstüne yapıyo aynı etli gibi oluyo ben yapıyom saman 🥵
Deletedmom_43 Kahverengi olunca al eğer sarı iken alırsan erken oluyor. O hali çok lezzetli oluyor. 😋 Ben market tereyağı ile de köy tereyağı ile de yapıyorum, sıkıntı olmuyor.
Nagihsall Bir çorba tarifinde görmüştüm tereyağını yakarken içine cok az un koyuyor. Denemiştim güzel olmuştu
Deletedmom_43 Sumiire Çok yakma hemen kahveye döndü mü al. Zaten bir miktar da kendi sıcağı yakıyor onu. Lezzetli olan o kahverengi olan hali.
Sumiire myangelson biz tartı yada dartı derler kaymağı kızartırız aynı sizin tarif ettiğiniz gibi olur ne bileyim ben öyle olmasın diye pek yakmıyordum
myangelson Sumiire bir de öyle dene bakalım. Ben öyle yumurta yapmayı çok seviyorum çok güzel oluyor bazen makarnaya yapıyorum mantı falan zaten kesin 😅
Sumiire myangelson mantı yapcam şimdi de onun için sordum zaten 😂😂 napalım kıymalı yapamıyok tereyağı bari koksun
myangelson Sumiire doğru. Yap bakalım ama fazla yakma tereyağı kahverengiye döndükten sonra hemen yanabiliyor bir kaç kere kaçırdım öyle ayarını 😂😂😂😂