Ervaduru benim 8 /4 ya da 9/4 çıkıyor genelde. Normalde de tansiyonum düşüktü zaten. Hamile kalınca bebeğe zararı olmasından korktum. Ama yüksek tansiyon gibi etkilemiyormuş sanırım. Yanında beyaz leblebi tuzlu kraker falan al bana öyle dediler. Kendimizin kötü olmaması için böyle önerilerde bulundular