Dlkuzn Öncelikle çok gecmiş olsunn , korkmayin mersk etmeyin vaktinde doğarsa o zamana kadar iyileşmiş olursunuzz , nişan konusuna gelirsek her bebek maleesefki farklı benim ne nişanım ne suyum hiç biri gelmedi ama sancım vardi hastaneye gittigimde doğumum baslamıştı 3-4 cm açıklığım vardı yatışım yapildi açılmam 7 cm falan olunca ebem suyumu patlattı ondan sonra nişanımda geldi orada gördüm bende bildiginiz sumuksu gibi akışkan birsey kanlıydı ama kimisinde pembemsi kimisinde hic kan vs. de olmayabiliyor yani kişiden kisiye degisiklik gosteriyor bu durum. 😊 Saglicakla kavuşun inşallah. 🌸