Ben hayatımda bu kadar kötü ilgisiz terbiyesiz bir doktor görmedim. Bebeğimi kaybettim dalga geçer gibi konuştu eşime para konusunda baskı kurdu dalga geöer gibi konuştu sıfır ilgi. Sonuçlarım çıkınca temiz dedi ve aslaaa bilgi vermedi daha neler neler. Canını seven önünden bile geçmesin. Gerekli bütün şikayetlerde bulunucam. Her yere yazıcam. Bursa MEDİCANA ya yakışmayan çok kötü bir Prof. Yazıklar olsun… Bütün psikolojimi alt üt etti . Sekreteri de ondan beter. Gereken bütün işlemleri gerçekleşiricem.