12 haftalık hamileyim. 2 gündür karnımın altı ağrıyor. Ben hep sağ tarafıma ve cenin pozisyonunda yatarım. Yani tam kıvrılmam ama kıvrılıp yatarım. Artık yapamıyorum ağrı oluyor. Karnımın altındaki ağrıdan korkmalımıyım yoksa rahmim büyüyor diye mi oluyoe? İlk gebeliğim ve bilgim yok. Doktora da 2 hafta filan sonra gidicem