Herkese merhaba 17+3 günlük hamileyim. Bu süreye kadar bir sıkıntı yaşamadım fakat bu sabah küçük bir kırmızı parça geldi daha önce yaşayan oldu mu acaba ? Kendş doktorum izinli olduğu için başka bir doktora gittik bebeğe baktık herhangi bir sorun olmadığını kesemin düzgün olduğunu söyledi kalp atışını dinledik. Vajinal kontrolde çok fazla enfeksiyonum olduğunu bunun sebep olabileceğini aktardı ve fitil verdi. Gene de tedirgin oldum :( sizlere danışmak istedim