Gamze_cnky Sevilayms Ata Bey 🤭 bak böyle hiç düşünmemiştim. Çok havalıymış böylesi de ☘️🌷🤭 teşekkür ederim 😀
Gamze_cnky MerveSara25 ismiyle yaşasın 🌷🤲🏼 valla çok sevindim böyle sevilmesine bu ismin, tek başına çok mu yalın duruyor diye tereddüt ediyordum demek ki güzel geliyor herkese. Yanılmamışım , teşekkür ederim 😻🌷☘️🤲🏼
MerveSara25 Gamze_cnky Biz Sarp Ata koyduk ama ilk günden beri tek isim kullanıyoruz , Sarp desek bakmaz bile ,koymasak da olurmuş yani. 🙃🤭
Gamze_cnky MerveSara25 o zaman sağlıcakla yaşasın Ata beylerimiz 😻☘️🌸😅 Sarp da güzel en azından az kişide var. Sezon isimlerini sevmiyorum 😅
Deletedmom_43 Gamze_cnky Ben üç harfli isimleri pek sevemiyorum. Ata, Alp, Ada, Ece, Efe gibi. Tercihim peygamber isimleri ya da sahabe isimleri genelde.
Gamze_cnky Deletedmom_43 benim de inancım sonsuz ama , peygamber isimlerinin insanlara ağır gelebilceğini düşünüyorum, yanıladabilirim elbette , teşekkür ederim ☘️
GozdeA Cooook güzel bizde erkek olsaydı Poyraz ata koyacaktik ama mercanimiz oluyor 🤣 ayrıca ata isminin kötü olma olasılığı yok ki soyadinizlada çok güzel uymuş dolu dolu geliyor ağza söylenirken '‘Syn. Ata Arıcı ’' beyefendi güzel güzel içiniz rahat olsun 🙏🏻
Gamze_cnky GozdeA çok çok teşekkür ederim. Minicik tereddütüm vardı o da geçti valla 😻😻 Mercan da çok farklı az olan isimleri çok seviyorum. İsmiyle yaşasın o minik de inşallah ☘️😻🤲🏼🌸
Deletedmom_43 Gamze_cnky Tercih meselesi, saygı duyuyorum elbette. Manasının güzel olması ve içime sinmesi kâfi benim için. 🌿
CmreKsidar Gamze_cnky kuzenimin adı Ata Eren olmasaydı oğlum olduğunda kesin Ata koyardım bence çok hoş 🌸
Gamze_cnky CmreKsidar valla anladığım kadarıyla sevilen bi isim 🌸 çok sevindim ☘️ teşekkür ederim fikriniz için de 😻😻😻
Gamze_cnky ArzBeydgn teşekkür ederim, içime iyice sindi 🌸 kız olsa ‘Birce’ koyacaktım. Erkek ismi bulmak daha zor inan , bulursun o yüzden 🤲🏼🌷☘️
ArzBeydgn Gamze_cnky Belis düşünüyoruz kızımız için . Türkçe kökenli olmasından dolayı hoşumuza gidiyor.