Sevilayms Kızlar wc haric yatıyorum sureklı Sankı bacaklarımda hafif morarma baslamıs Soğuktan renk degıstırır ya hafiffff öyle Siz kan sulandırıcı falan kullanıyormusunuz Ya da varis corabı falan korktummmmm kıaaaaaz 🙈
Deletedmom_50 Sevilayms kiz o kadar da değil ben yatmıyorum bile aha 22 hafta oldum ben genelde oturuyorum bi akşamdan akşama yatıyorum
Cntm Sevilayms Morarmayı bilmiyorum ama benim doktorum serklaja girerken emboli çorabı giydirtmişti günde 1 saat çıkarmak kaydıyla tüm hamileliğin boyunca da giymen yararına olacak demişti. Bana da WC hariç kalkmak yasak
Deletedmom_49 Sevilayms benim doktorumda demişti çok yatmaktan kan pıhtılaşması falan diye Allah korusun ya varis çok oluyor benim bacaklarda çok elverişli ve ailemde de var 🤦🏻♀️ ama ben de sürekli yatıyorum nerden tutsan tut sıkıntı ya
myangelson Deletedmom_50 bazı doktorlar herşeyi yasaklıyor kişiden kişiye değişiyor bu yasaklar sana sürekli yatman gerekiyor dememiş olabolir ama ben hamileyken tuvalet harici kalkmam yasakti mesela evin icinde sadece tuvalete giderken yürüyordum. Ki sürekli yattigim halde bile bebek aşağı iniyordu rahim boyum kisaliyordu benim
Sevilayms Deletedmom_50 Bana sürekli yat demedi evde dolan 10-15 dakıka dedi ama ben korkuma yattım hep 🥹
Deletedmom_50 myangelson allahalla ciddi mi Allah yardımcıları olsun ozmj sürekli yatanların ne deyim canim
myangelson Deletedmom_50 aynen canım öyle olan çok var malesef çok zor amin🤲🏻 doktorlar her kişiye göre farklı farklı tedaviler uyguluyor bazıları senin gibi gezinebiliyor bazıları sürekli yatıyor bazıları ise gidip çalışıyor bile işte kişiye göre oluyor bunlar da. Rabbim hepinize sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Deletedmom_50 myangelson amin canım benim Rabbım de sana sağlıklı sihatli evlat nasip etsin ömürlü inşallah canim
myangelson meliiisoz merhaba canım yok ya Haziran’da istanbula gideceğim de öncesinde bu ay bizim tayin sonuçları belli olacak gitmezsek buradaki doktorlar ile devam edicem zaten ama gidersek duruma göre bakicam artık İstanbul’daki ya da gittiğimiz ilden başka doktorlara. Sen nasılsın ne yaptın 🌸
meliiisoz myangelson ay hadi hayırlısı canım benim Rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu versin bende idare ediyorum canım zorlaşıyor git gide şimdide siyatik oldum iki gündür çok canım yanıyor birde hamileliğin 5.ayından beri karnım ağrıyo hiç geçmiyo çok gazlanıyorum 🥺
myangelson meliiisoz amiiin canım benim çok sağol 🌸 ay geçmiş olsun sana da siyatik baya zor yengem de çok yaşamıştı zor yuruyordu zor hareket ediyordu 😕 inşallah bir an önce duzelirsin canım geçmiş olsun tekrar 🤲🏻🌸
Sevilayms Cntm Banada oyle dedi, tüm bacak giy dedi ama bacaklarım kocaman oldu kayıyor asagı durmuyo 🫣 Bende yarım bacak giyiyorum. Geceleri cıkar demıstı bana.
Sevilayms Deletedmom_50 Bugun korkudan kalktım dolandım vallahi , sizin nasıl geçiyor kacıncı haftadasınız
meliiisoz @myangelson sorma canım aşırı zor hamileliğimin ilk zamanıda olmuştu iğne yapılmıştı o kadar kötüydü şimdi diğer bacağım çok teşekkür ederim🥺💖
myangelson meliiisoz ayy gerçekten zor ya rabbim hepinizin yardımcısı olsun zaten hamilelik bazı kişilere göre zor geçiyor bizler için daha da zor 😕 rabbim sağ salim zamanında kucağınıza almayı nasip etsin sonrasında herşey geçecek Allah’ın izniyle 🤲🏻🌸