Fbt aynen ben de o şekilde. Evden çıkmadan bir bardak süt içiyorum. İş yeri uzak çünkü tok tutsun diye. Akşamdan peynir, zeytin, domates, biber, salatalık bazen de yeşillik hazırlıyorum. Sabah da bir yumurta haşlıyorum. Bir dilim ekmekle işe başlamadan önce yiyorum
Tatlı ve hamur tuketme2alışkanlığım olmadığı için böyle iyi gidiyoruz şimdilik. :)
Ne olursa olsun kahvaltı önemli ve yumurta. Haftada en az 4, 5 kez tuketmeliyiz