Yagmurr1 Cinsiyetleri öğrendiniz mi anneler 🫶🏻 13+1 im ikili tarama testi yaptık yarın sonuçlar için gidicem muayene de isticem cinsiyet için öğrenirim inşallah sizde durumlar ne zaman hiç geçmiyor sanki 🥹🥹
Zynpkn Yagmurr1 henüz öğrenmedim bende 13+4 üm. 15 de doktor kontrolüm var o zaman belli olur herhalde
Minikannesi00 Yagmurr1 11 haftalığım 12+6 da ikili test için gideceğim. Aşırı sinir var ya sizde de var mı ? Hala her şeyi yiyememe vs. Var
Meralaslann1 Yagmurr1 bende gittim ikili tarama için ama öğrenemedik maalesef belki sizler bi tahminde bulunursunuzzz
Zynpkn Yagmurr1 aynen 15+1 de doktora kontrolüm var o zaman söylicem dedi. Gerçi fetal dna yaptırıcam o hafta ztn ordan da direk sonuç çıkıcakmış
Zynpkn Minikannesi00 bu aşırı sinir hali bende de var bi günüm bi günümü tutmuyo. Sinirleniyorum hırsımı alamıyorum sonra bide vicdan yapıyorum bebeğide strese mi sokuyorum diye ay bir döngüdür gidiyo 😫
Minikannesi00 Yagmurr1 evet bende yiyemiyorum akşam ama sinir daha zorlu geçiyor. Çünkü 2 buçuk yaşında oğlum var . İstemeden kızıyorum falan,en zoru o yani
Zynpkn Yagmurr1 yok ben hiçbir şey yaptırmadım haftaya bir tek fetal dna yapılacak onun da sonucu 1 haftayı buluyormuş sanırım. Doktorum bu şekilde önerdi yani hepsinin detaylı açıklamasını yaptı biz tercih ettik bunu
Eyvahvaveyla Perşembe günü ikili testimiz var bebişimle , 10+3 oğluş iyi dedi 11+2 de kız ismi düşünün dedi netleştiremedik cinsiyeti perşembe günü belki net öğrenebiliriz cinsiyeti 😂😂 İçeride ki taklalardan sonra aman tanrım pozumuzu veriyoruz 2 haftadır 😂
Edaozkan Yagmurr1 en son 9 haftalıkken gittim şuan 12+3 teyiz testleri yapmicam cinsiyeti öğrenmeye gidicez
Gozde_52 11+3 deyiz 9 Mayıs’ta Allah kısmet ederse 12+3 olacağız ikili tarama için gidicem, belki o sıra belli olur gösterirse kendini 🥰🌸 bende bu ara kasıklarımda karnimda ağrı oluyor oda Bebek büyüdükçe oluyor, ve bazen hafif bulantılar yaşıyorum 🙄
Mavibulutt Yagmurr1 12+4 üz. Ben de bugün ikili test yaptırdım. Sonuç ne zaman çıkıyor pek fikrim yok. 16. Haftada doktorum cinsiyeti söylerim dedi.
Yenianne_1 Yagmurr1 13+4deyizz bugün ikili testi yaptırdık 12+5 deyken doktorum erkek dedi ama bakalımm kesin sonuç için bir ay daha bekliyorummm 😌😌