Ege12 Bugün doktora gittim sancılarım artığı için nst de 3 defa 40 üstüne çıktı 1 defasında 55 gördüm sizce normal mi 35+5 deyim normal mi
Cancan2 100 lerde olduğu zaman doğum oluyormuş ama 40-60 arası sancılarda doğuma az kaldığını gösteriyormuş bana her an gelebilir dedi 40 larda çıkıyor sancı 35+5