Kelebek1 Sevgili anneler siz hangi beşiği aldınız? Anne yanı beşik istiyorum ama tekerlekli bi model istiyorum çoğu da tükenmiş oluyor yatak odama koymak istiyorum çok büyük ebat sığdıramam ama küçük kullanışlı bişey siz neler aldınız ?
Filizcskn Kelebek1 tahterevalli yanda marka aldik biz yatağa sabitlenebiliyor yatak seviyesi ayarı var birçok özelliği var boyutuda ufak malzeme olarakta sağlıklı yenidoğan için 😊
goncacan Ben alicaktim ama almadim ebebek safe side dan herkes memnun bir arastirin isterseniz. Chicco Next to me yi de begeniyordum ama bence 5-6 ay icin gereksiz pahali
elifkucuk https://urun.n11.com/besik/heyner-ahsap-organik-sepet-besik-anne-yani-lux-bebek-besigi-P231894661 Buna bakabilirsin canım
Kelebek1 elifkucuk bu modeller de çok hoşuma gidiyor ya ama kullanışlı oluyor mu acaba dikdörtgen olan modeller daha mı kullanışlı acaba
sudamlasi Kelebek1 yok yok hayır ben de küçük gördüm bi kurduk kocaman🙈eşimin 2 yaşındaki yeğeni sığdı içine.
Gzddlk Kelebek1 https://www.n11.com/magaza/babycom ben 11.11 indirimden 670 e aldım ürün de elime ulaştı çok beğendim canım sepet beşiklerden daha kullanışlı hem anne yanı olarak kullanabiliyorsun bak mutlaka
Ayse7 Civil de baby force diye bi beşik var 129 almıştım şimdi 135 olmuş ama fiyatına göre çok iyi portatif taşıması kolay bende safe sade alacaktım ama fiyat uygun olunca bu modeli sipariş ettim. İyi ki de o kadar para vermemişim ☺️
Ayse7 Kelebek1 yok aslında park yatağa benzemiyor. Bi bakın isterseniz civilin sayfasından anne yanına benziyor daha çok
Ruyaaa Ben anne yani besik aldim hemde park yatak gibi kaldirilip indirilebilio daha 36 haftalk hamileym dogurunca kullanicam. Hem tekerlekli hemde park yatak gibi kademe dusurulebilio bakalm..
Kelebek1 Ruyaaa bahsettiğinize göre çok fonksiyonlu bir beşik güzele benziyor inşallah memnun kalırsınız