Firdevs1202 Doğum için düşünüyorum da doktorlarına giden doğum yapan var mı daha önce hiç gitmedim iyi yada kötü deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Asfdg Firdevs1202 benmde son 1 buçuk ayım kaldı 1 kere gittim hastane harika ama gittiğim doktor çok kötüydü itibar diye bi doktor çok ters biriydi şimdi başka bi doktora randevu aldım çok metetti herkes Ömer doğukan saraç diye bi doktor bakalım inşallah hakkımızda hayırlısı olur
Nidabade Firdevs1202 Ben doğum için güvenemiyorum pek doktorlarına ama muayene için Emre Sertel ve Ömer Doğukan Saraç onu çok övüyorlar
Sedagdk41 Firdevs1202 Mustafa Göktan ilk kizimin doktoru şimdi 2. Kızımın doktoru harika bı doktor soru sorsan tek tek cevaplar hiç kalb kırmaz ante klinikteydi orası pahalı olduğu için gidemiyodum.ozel hastanede başka doktora gidiyodum MHRS de adını görünce hemen rendevu aldım şimdi 2. Kızımın doktoru da o inşallah doğumumda onda olucak Ömer Doğukan saraç da iyi doktor Mustafa Göktan tek geçerim.
Ebrualttuntas Firdevs1202 burada biri şehir hastanesindeki berbat doğumundan, hastanenin donanım ve personel eksikliğinden, bebeğinin kendisine haber verilmeden başka hastaneye küveze gönderildiğinden bahsetmişti. Haberiniz olsun
Nidabade Yani doğumda doktor pek önemli değil aslında nöbetçi doktor kim ise o doğumu yaptırıyor sadece muayenelerde önemli
Nidabade Firdevs1202 valla kadın doktora iki kere gittim Burçin öğretmenler yılmazdı resmen 1 saat kapıda bekledim ikisinde de diğer kadın doktorları bilmiyorum
Asfdg Firdevs1202 arzu diye bi doktor varmış bana da bi arkadaşım söylemişti ama gitmedim iyi falan demişti