22 aylık kızım var bende doğuma giderken aynı şeyleri düşündüm. Sabah beraber gittik hastaneye, doğumdan çıktım kızım odada beni bekliyordu. Sanki her şeyi biliyormuş gibi o kadar sakin ve temkinli yaklaştı ki bana, anne uf oldu uyusun falan dedi hiç beklemiyordum 🥹 eve geldikten sonra da kucağıma gelmek pek istemedi. 16 gün oldu doğum yapalı şimdi yeni yeni kucağıma geliyor.