meltemmmxx KIZLAR YENİ HAMİLEYM HENÜZ ULTRSYN DA GOZUKMUYOR FAKAT BUGUN DOKTORUM ULTRASONDA BAKTİ DEDİ RAHİMİN DUVARİ KALİN BU ÇOK İYİ DEDİ AMA BU NE DEMEK SİZCE BİLİYORMUSUNUZ ??????
Daisy0000 meltemmmxx Vücudun kendini gebeliğe hazırlıyor demek. Jinekolojide muayene olduğumda bana da rahim duvarın kalınlaşmış dediler ,o ay hamile olduğumu öğrendim
hunilimom meltemmmxx iyi bişe demekki bebek tutunuyor hamileliğe vücut alisyor gibi ben ilk kızımda kese göremedi doktor rahim kalinlasmis buda iyi bişe dedi
gunesinannesi_ meltemmmxx Gebelik var demek benim de çok yeniydi doktora gittim rahim duvarım kalındı kalın olduğu için gebesin dedi kese yoktu ortada 1 hafta sonra gittim keseyi gördüm hayırlı olsun canım🌺
meltemmmxx Daisy0000 saol cnm peki iyi birsey mi bu…. nette yaziyor düşük riski yokmuş kalin olunca… oylemi acaba
yanlisanlamaama meltemmmxx şöyle düşünün, tüp bebekte transfer öncesi rahim duvarı kalınlaştırılır ki embriyo tutunabilsin. Bu sebeple iyi birşey bu. Henüz kese görünmüyor olabilir ama bu iyi birşey tabiki