Cansuelad Kızlarrrr 37+5 olduk bugün ama malesef hala isim bulmuş değiliz rica etsem önerilerinizi alabilirmiyimm ❤️🐞🩵
1fatooss Cansuelad kızım olacak ama oğlum olsaydı eğer ; Alparslan , Göktuğ , Yiğit , Kaan beğendiğim isimlerdendi
tosbikin_annesii Cansuelad oğlum var 1 yaşında Aybars, ikinciye hamileyim 5 aylık isimde kararsızım 😂
35_tecrube Oğlumun adı Ata buda oğlan olsaydı Hüseyin koyalcaktim ama kızım olacak adinida rabbim nasip ederse Meryem koyacağız🧿🧿🧿