SSumeeyraa ben 3. Haftadan beri kullanıyorum şu an 36. Haftadayiz hiç bırakmadım unuttuğum günler hariç. 25 le başladım 2. Trimester ortasında 50 ye çıkardı. Ama çok çok yüksek olanlar dahi var 25 mglik ilaç bir hiç 16 lar 11 Lee gördüm ilaca rağmen dusmeyenler 1250 mg lık kullanan anneler gördüm. Aylık kontrollü gidiyoruz zaten inip çıkmasına göre doz ayarliyoruz. Eğer tekrar gorusemezsek bebek doğduktan sonra 25 mg a indir 40 in çıkınca müsait zamanında gel dedi.