Similay Hanımlar bugün 12 haftalık olduk yarım doktor kontrolümüz var çikolata yiyip gidicem inşallah acaba belli olur mu ya 🙈
symag Similay 2 li test yaptıracaksanız belli olabilir. Ense kalınlığına falan bakıyorlar o zaman kendini gösterirse soyler
AsyaCngz55 Similay 12. Haftada bebeğin duruşuna göre belli olabilir tabiki. Benim 12. Haftamda %90 belli demişti doktor
AsyaCngz55 Mervemerii nazlı bebiş geliyor desene 😌 o da sizin heyecanınızın tadını çıkarıyor sanki. Benimki de tam tersi her seferinde ekranlara oynuyor 😅