Tweety11 Arkadaslar merhaba , özelde takipliyim ama sehir hastanesine gecmek istiyorum, doktorlari nasıldır hastane nasil bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Hernasipvaktineesirdir Tweety11 hala cevap veren olmamış bende özel takipliyim ama orda düşünüyorum. İnşallah herşey güzel olur hepimiz için.
Naaznaaz Tweety11 geldim kızlar. Ben özele gidiyordum ama şehir hastanesine geçmeyi düşündüm ve bugün şehir hastanesinde randevum var. Size iki doktor önericem bi kürtaj olduğum zaman ki doktor bi de şuan gideceğim doktor şuan gideceğim doktora bugün ilk kez gidicem ama çevremden giden olduğu için çok önerildi. İsterseniz isimlerini vereyim bi deneyin.
Myasminn Tweety11 Ben ilk doğumumu şehir hastanesinde yaptım doğumuma Yaşar Can girmişti gayet güler yüzlü ve ilgili bir doktor bence, şimdi ikinciye hamileyim Anadolu hastanesinde Murat Kadıoğluna gidiyorum.
Hernasipvaktineesirdir Naaznaaz evet canım sağol iyi olur hangi doktorları tavsiye ediyosun. Birde doğumun ne zaman olacak
EyAs Muayene olmak nasip olmadı ama duyduğum kadarıyla ve dogumumda nöbeticiydi . Gördüğüm kadarıyla işinin ehli bi doktor. Yilmaz Çetin. Kibar birine de benziyor tavsiye ederim keşke baştan gitseydim diye düşündüm. Mustafa Altundağ var birde.
Naaznaaz EyAs Yılmaz Çetin kürtaj olduğum doktor kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili çok tatlı bi doktor
Aslim12 Bende özel takipliyim medicalprka gidiyordum şimdi aritmiye geçtim fiyatlardan dolayı 2 kez şehir hastanesine gittim hiç memnun kalmadım içeriye girmemle çıkmam bir oldu ultrason kağıdı bile vermedi ekrana bile kendi çabamla baktım göstermedi bak burası şöyle şöyle diye normal dedi kalktım 2 Side farklı doktorlardı ama belki iyi olanı da vardır bilemem benim şansıma hep kötüydü daha da gitmedim ve çoook sıra bekledim 11 de olan randevum 12.40 da geldi ki ben 10.30 da hastanedeydim kalabalıklaştı o biçim
Ozlemozil Şehir hastanesinde çalışıyorum kızlar ve pembe maviye gidiyorum bende. Önceki gebeliğim düşükle sonuçlandı ve hastane personeli olmama rağmen hiç ilgilenmediler. İlke de buraya gelmek isteyen olursa Yılmaz bey ve Serhat beyi öneririm diğerlerine nazaran ilgililer. Ama özeldeki gibi bir ilgi kesinlikle beklemeyin