Alizee Doktorum her gün Clexan 0.4 cc subcutam kan sulandırıcı iğne yapmamı söyledi. Karından yapılıyor sanırsam. Siz kendiniz mi yapıyorsunuz ya her gün sağlık ocağına mı gidiyorsunuz? Ağrıyor mu? 🥺
Ozge111 Alizee ocsapar 4000 kullanıyorum 4 aydır karından yapıyorum ilk 1 hafta sağlık ocağında yaptırdım hemşire gösterdi sonra kendim yaptım
SheeR Alizee 31+2 olduk ilk günden beri kendimiz yapıyoruz yani eşim yapıyor bende oksapar kullanıyorum ilk günden beri göbekten yapıyoruz
vyusala Alizee 2 hafta olar başladım ilk iki gün hemşire daha sonra kendim yapdım çok hafif bir acı hoss ede bilirsin eğer ki ağrıya dözümün yoxsa
Ozge111 Alizee kendinizi asla sıkmayın olabildiğine rahat olun zaten çok küçük bir iğne okadar acımıyor 🙏
SheeR Alizee bazen acıyor ama öyle aman aman abartılacak bi acı değil zaten saniyede geçiyo dikkatli yapmak gerekiyor içinin havasını tam almazsanız hem kanama hemde morarma oluyo o acıtıyor