Busratye muayeneden 4 gün sonra yani cuma günü tekrar çağırmıştı ama sanırım alttan muayene dogumu tetikledi ve perşembe akşamı kanla karışık suyum gelmeye başladı gece 12 de yatış yapıldı sabaha kadar açılma kontrolü yapıldı o geceki ebe o kadar profesyonel ki hiç acı vermeden muayene etti ama sabah doktor ve baş ebe geldiğinde ikisi de peşpeşe baktı ve ben canımin bu kadar yandığını hatırlamıyorum haliyle sezeryana aldılar bebeğim şimdi 3 günlük evimizdeyiz. Anladigim kadariyla catı muayenesinde acı muayeneyi yapan kişiye bagli