Zehyil2514- Arkadaşlar ben analık iznine ayrıldım 32. Haftada ve doğumda gerçeklesti doğum raporumu da iş yerine verdim ne zman parayı yatırırlar
busrabrbr Zehyil2514- burada okuduğum kadarıyla izin biriminde yatırılıyormuş sanırım yani 16. Haftanın sonunda toplu şekilde 🤔