Kurabiyeannesi Kızlar 20. Haftadayım ilaç kullanmadan bol su içmeye ek olarak ne yaparak atlatılır bu enfeksiyon lütfen bi çare arıyorum yardım edin 😭
tgba715 Kurabiyeannesi limonlu su (C vitamini) maydonoz falan ama doktora sor tabi maydonoz fazlası zarar olabilir
xbebegimx Kurabiyeannesi ben 2 kullanimlik fitil kullandim gecmedi doktor daha bunun ustunu veremem dedi bol su ic dedi😢
Elf69 Bol sudan başka çözüm yok diye biliyorum canım enfeksiyon tehlikeli riske atma doktora başvur derim
Kurabiyeannesi Elf69 diğer sonuçlar çıkmadı canım onları bekliyorum doktoruma yazmak için bakalım ne önerecek 😔
Elf69 Kurabiyeannesi korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah bende yaşadım munorol diye bir ilaç verdi doktorum kullandım ve geçti 🌺
adn111 Kurabiyeannesi bende de vardı doktorum tek kullanmadık suyla karıştırılıp içilen toz Bi ilaç verdi onu içtim geçti
Zilankkl Merhaba bende 32 haftalığım benimde enfeksiyonum var doktorum serum yazdı günde iki defa oluyorum
Babybaby93 Kurabiyeannesi bende 24 haftalık hamileyim bol su ve nioli yağı diye ucucu bir yap var organik iç çamaşır a bir 2 damla damlatın düzenli 3 4 günde bile faydası oluyor