Zeynepiniz Sizce var mı görebiliyor musunuz? Ve bunun üstüne ne zaman kan vereyim? Bu yaptığım 3 u test hepsinde aynı siliklik var
yagmur089 Zeynepiniz çok silik olsa bile yani gozukse bile kan testi verin derim bazi testler yanlis cikabiliyor yani
adatuna Zeynepiniz ben de 6 gün varken predictor ile yapmıştım bende baya belirgin çıkmıştı. İsterseniz kan verin bir de.
Zeynepiniz Yazgulu62 amin inşAllah 3 tane test yaptım hepsi silik 1 tanesi yanıltsa diğerleri nasıl olcak
Yazgulu62 Zeynepiniz bu testlerde sankı bı cızgı testte baslamadan bıle var gıbı bende bıkere cok sevındım benı yanıltı hatta sabahına adet olmustum suan hamıleyım cok sukur dualarım anne olmk ısteyen herkesle ınsallah en kısa zmanda olur veyatta ınsallah hamılesındır 🙏kan ver bızede hber ver
mervegrk adetinize daha varmış çok silik olması normal, inşallah güzel sonuç alırsınıZ ve sağlıkla ilerler 🌸