Yarın 40 haftalık oluyorz kizlar şuan nstdryim bakıyorum nst ye hiç sancı yok artık strese giriyorm ya ssvd istiyorum Dr bekleriz demişti ama yine bişey yok açıklık falan bakacak ona göre bişey diycek sürekli alttan baktırmak da istemiyorum artık 🥺 Sezaryen de istemiyorum napcam bilmiyorum dua edin bana