3452 gitmen iyi olurdu aslında yorumlarını okudum kese gorulmemis keseyi gorurdunuz en azından birseylerden suphelenmisler ki tekrar gel demişler keseyi görmek için. Cuma gününe kadar çok vakit var ben senin yerinde olsam giderdim zaten kendileri çağırmış en azından baktirirdin için rahat ederdi. Eğer kese falan hala gozukmezse ona göre bir yol izlenirdi