nimetemucin05 Birrrcan ben cuma günü gittim 12+3 haftaligiz söylediler 🥲 ama 1 ay sonra tam belli olurmuş
Aysee1123 Birrrcan Pozisyon uygun olursa doktorda söylerse öğrenebilirsiniz bende ilk o zamanda öğrenmiştim
Yazgulu62 Birrrcan bende bu hafta gıdıcem persembe gunu tam 13 haftalık oluyorum ınsallah ogrenırız hayırlı olsun🙏
AsyaCngz55 Birrrcan 12. Haftamızda doktor %90 belli demişti. 13. Haftamızda 2 li tarama sonucumuzla beraber cinsiyeti öğrendik 😌