busy1710 Kızlar merhabalar bikini bölgenize gebeyken ağda yaptırdınız mı merak ettim? Saçma gelebilir ama sonuçta kendimizi kasabiliyoruz vs fikrinizi merak ettim
Eksijelibon busy1710 canım ben lazerliydim. Nolduysa hamilelikte lazerden eser kalmadı coştu her yerim. Dogum sonrası lazere giderim diye jilet yapıyorum ama kelaynak gibi allaha emanet yarısı alınmış yarısı alınmamış.
Bet1 busy1710 ilk hamileliğimde ağda yaptım bir sıkıntı yaşamadım zaten hamilelikte de ya ağda ya jilet kullanılıyor gerisi yasak çünkü. Şimdi 2. Hamileliğim öncesinde lazer yaptırmıştım çok şükür ağda derdim hiç olmadı mutluyum o yüzden 😂
AsyaCngz55 busy1710 ben normalde de ağdaya dayanamıyorum o nedenle jiletten devam doğumdan sonra philips lumea
1mucize busy1710 gebelik öncesi lazere gitmeye karar verdim 3. Seansta hamileliği öğrenince dondurdum seanslar şimdi tıpış tıpış ağdaya gidiyorum🫠
Bet1 Eksijelibon ben de ilk hamilelik öncesi lazere gitmiştim hamilelikte tekrar çıktı. Sonra gene gittim şimdi 2. Hamileligim çok şükür bu sefer çıkmadı tekrar
busy1710 Ben de lazerliyim ama seansların yarısında gebe kaldım o yüzden tam bitmemişti zaten. Muhtemelen de dediğiniz gibi artış da oluyor jilet yaptım ben de şimdiye kadar da onda da uzun süreli temizlik olmadığı için içim rahat değil hiç
Bet1 Eksijelibon lazer tipiyle de alakalı olabilir ben ilk Alexander yaptırmıştım bitmemişti. Şimdikinden önce buz lazer yaptırdım o daha iyi geldi tüylere sanırım onunla kurtuldm 1 sene oldu hiç çıkmadılar
Cihangirmom busy1710 35 haftalığım dünde gittim ağdaya bikini bölgesi kol altı hamilelik başından beri gidiyorum hiç sıkıntı olmadı