Kızlar 3 yaşında bir oğlum var ona bir kez ilişki yaşamakla evliliğimin daha ilk ayında hamile kalmıştım eşimle nasılsa kolaymış diyip 2. Şocugu geciktirdik 7 aydır çocuk olmuyor folik asit kullanıyorum en iyisi yumurtama da yaptım olmadı geçen ay adetim 1,5 gün sürdü bugün kan verdim hamilelik çıkmadı bugün hormona bakıldı yumurtalıklara bakıldı temiz doktor 2 ay daha olmazsa rahim filmine bakalım dediler nolur hamile kalanlar siz nasıl kaldınız bana yardım edermisiniz kür olur vitamin olur hacamat olur başka bir şey olur hepsini denemek istiyorum :( çok canım sıkkın