Kbrkyaa Merhabalar, tüp bebek ile çocuk sahibi olanlar sezeryan ile mi doğum yaptınız acaba? Ya da tüp bebek yöntemi ile hamile kalanlar sezeryan mi olmayı düşünüyorsunuz yoksa gidişata göre mi karar vereceksiniz?
Allahvargamyok Kbrkyaa ben normal doğum çok istiyorum doktorumda öyle istiyor ama böbrek problemim çıktı sezeryan yapalim diyor bakalım nasipde hangisi var benim kafamdaki normal doğum ama 🤷♀️😊
Eksijelibon Kbrkyaa canım tüp bebekle 22 haftalık hamileyim. Tamamen gidişat belirliycek. Doktorum normal bir gebeden farkın yok gidişat müsaitse normal dogum yapabilirsin ama yok dersen sezeryana alırım dedi. Gidişat belirlesin dedim. Tamam dedi
yanlisanlamaama Kbrkyaa normal istiyorum ama kendi sağlık sorunlarım sebebiyle normale pek uygun değilim büyük ihtimalle sezeryan olacak 🥲
Kbrkyaa Eksijelibon yani mantıklı olan gidişata göre karar vermek aslında ama uzaklık düşündürüyor beni. Doktorumun da olduğum ilde kliniği var fakat burda doğum yaptırabilecegi bir hastane yok. ikimizin de bir saat uzaklıktaki ile gitmesi gerekiyor. Bunun kararını nasıl vereceğiz hiç bilmiyorum
Kbrkyaa yanlisanlamaama benim de gönlüm normalden yana aslında ama daha önce de hiç doğum yapmadığım için kestiremiyorum yetişebilir miyiz bir saat uzaklıktaki hastaneye
Kbrkyaa Benim oturduğum ilde özel hastane yok buradaki devlete gidenler kapısının önünden gecme diyorlar. Normal doğumda yetişebilir miyim yan ile onu bilemedigim için karar veremiyorum. Doktora sorduğumda tüp bebek ile olan bebeklere kıymetli bebek diyoruz sezeryan istersen olabilirsin ama normal de olabilir dedi. Ben de gidişata göre bakmaliyim sanırım
Eksijelibon Kbrkyaa hmm planlı sezeryanda sorun olmaz. Önceden gider yatış yaparsınız 1 gün sonrada dogum olur. Ama normal dogumda sancınız başladıgı an gidip beklemekten başka çare yok dogumu. Mesafe varsa planlı sezeryab olabilir canım