Benimde ilk gebeliğim açıkçası yanımdan ayırma fikrini bir yaşından sonrasına kadar düşünmüyorum evimiz müsait oda yapmayı çok istiyorum ama kafam çok karışık iki üç yaşında anca tek uyuyabilir diye düşünüyorum iki yıla da acaba mobilya dekorasyonu çok fazla değişir mi sonra dan pişman olur muyum aklım bunda yoksa kendi gardrop şifonyeri olsun eşyaları düzenli dursun çok istiyorum ama kafamda hala netleşen bişey yok ☹️