Em16 esmerella37 doktorumuz tahminen kız dedi herkes size sorunca bende bir sorayım dedim😅 Kız erkek bir, sağlıklı ve hayırlı evlat olsun yeter 🥰
Rabia-H-6 Bet1 bu arada bugün doktor pozisyonundan dolayı ense kalınlığını göremedi 2 gün sonra yeniden gel dedi siz böyle bir şey yaşadınız mı
Bet1 Rabia-H-6 aynı gün içinde tekrar bakmıştı bana sabah göremedi çok hareketliydi akşama doğru görmüştü ilk oğlumda. Normal yani olabilir
Rabia-H-6 Bet1 bana da 2 saat sonra yeniden baktı ama pozisyon bir öncekinden daha da farklı hiç göremiyorum şimdi dedi 2 gün sonra gel dedi demek ki oluyor böyle teşekkür ederim 👍