Bugun bebeğimin kalp atışını ve bebegi girmek için sabah özel kliniğe gittim ve gordum çok şükür hem bebegi hem kalp atışını doktorum dinletti neyse öğleden sonra da devlet hastanesine gittim ki orda da girişim bulunsun acil bir durum olur falan diye birde tedaviyle olduğu için ozele gidiyordum butcem de yok devlette devam ederim dedim ama ultrasyonda ne hebek ne kalp atışı yoktu kese vardi 2 hafta sonra gel dedi cihazı da baya bastırdı karnıma ozeldeki hiç öyle bastırmadi rahatça bakti gösterdi hersey iyi dedi … demekki gercekten özel ve devlet hastanesinde cihaz farkı baya var