Mirza Çok geçmiş olsun canım.. Kese duruyor çok şükür.. El musavvir diye elini karnına koy ve zikret.. Çok kişi var bunu yaşayan.. Moralini yüksek tut. Eve gidince de tehlike geçene kadar çok hareket etme.. Mümkün olduğunca tuvalet ihtiyacın dışında ayaklanmaman lazım diye biliyorum... Herşeyin başı moral unutma canım.. Dualarımız seninle İnşallah bişey olmayacak🙏