Heyecan bastı ilk bebekte nişan su hiç bir şey gelmemişti dün gece sarı yoğun kıvamlı ve sümüksü bir akıntı geldi sabah da geldi acaba mi dedim internetten baktım aynı görüntü. Bugün de evde büyük temzilik var bebeğin bir kaç şey hariç her şeyi tamam o eksikler de çok elzem değil diye bıraktım her şeyin tam tamına olması şart değil dedim.. Yalancı sancı fazlaca var ama hiç düzenli değil yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek.