Sezgin doktor olmasada yönlendirmeside yeterli. Ki zaten pahalı olur ek ücretle. Bende sizin gibi kafama göre gidiyorum.. ailem Ankarada orada olsam çok iyi devlet hastaneleri var ama işte urfada şartlar böyle. Herkes ıyi bir doktor buldun mu bırakmamaya çalışıyor. Hayırlı doğumlar olsun bu arada. 1 ay var aramızda bende 5 ayligim 😊