Elffth_2017 14 .55 te yaptım 10 geçe baktığımda silik çizgi çıktı erken gebelik testinde de 30 dk dan sonrasını önemsemeyin yazıyor kaç dk sonrasını ciddiye alıyım
ozicevik Benim paketlerin arkasında okuyup öğrendiğim kadarıyla ilk 10 dakikada sonuç çıkıyor. 10 dakikadan sonra dikkate almayın yazıyordu.
Baharozturkaydemir İlk 10 dakika diye biliyorum ben sonrasında çıkan pozitif çizginin dikkate alınmaması gerekiyor
Baharozturkaydemir Bence sen tekrar bir test yap onda da aynısı çıkarsa doktora git. Benim bildiklerim ilk 10 dakika geçerli bunu bilemedim