Mucizebebek2 39+6 haftalık olduk kontrolüm vardi bugün kızlar nst de çok güzel sancılarım çıktı ama açıklık 0 hiç yok yatış yapılacaktı ama ben istemedim sancılarım sıklaşınca gitmek için açılma olması için ne yapabilirim
Busel Mucizebebek2 adacayi ananas hurma eğilme comelme canım sıcak suda duş bide hepsini yapıyorum bende 40+0ım gelen giden yok sancılarını hissediyormusun
Busel Mucizebebek2 ben en son perşembe gittim doktora o gun çok hafif sizlama vardı nstde sancı çıktı 70lere falan kadar. Yarın gidicem bakalim sancıyı fark etmezsem diye gerginim bende 40+0hafta doldu bugun
Busel Mucizebebek2 inşallah sagsalim kavuşalım erkek bebek geç gelir diyolardi da inanmak istememistim