busratasci- Kızım olucak nasipse 🌝 Doktorum kesinlikle erkek demişti 12. Hafta da çok net bi çıkıntı görmüştük, ama bu forumda denk geldim İnstagram da
@Birgebeningunlugu nub teorisine bakıyormuş, ona mesaj atmıştım kıza benzettiğini söyledi :) 16. Hafta da kontrole gittiğim de kız olduğunu öğrendim, pozisyon yanıltabilir ama eğer uygunsa o teori çokta yanılmıyor diğer arkadaslarımda da aynı şekilde tutmuştu.