Fulydmn Kızlar 5+6 da kesemiz göründüğün ama iki hafta sonra kalp atışı için geldi dedi . Fakat yolk sacı var mı bebek var kı yok mu demedi sizce fotograta görünen o hafif silik yuvarlak yol sacı mıdır anlayan var mı acaba
xbebegimx Fulydmn bana da dememisti var ya da yok diye 1 hafta sonra kalp atisini duymustuk. Saglikla kucagina almak nasip olsun🫶