Herkese merhaba bugün doktor muayenem vardı ne sancı ne açılma hiç bir belirtim yok 38+4 haftalığım geçen hafta çatı muayenesi oldum acı oldu ama dayanılmicak gibi değil bu sefer doktor uyarı yapacağını söyledi önce anlamadım ama yaşayınca çok net anladım🤭 Çok acılı oldu en yukarıya kadar parmağını soktu ve içerde bişeyler yaptı hatta kan geldi sanırım nişan dedikleri şey, daha önce bu şekilde uyarılan var mı merak ettim cevaplarınızı bekliyorum?🙂