NehirK10 Merhaba kızlar Çam Sakura hastanesinde suni sancı ile doğum yapan var mı? nasıldı? 40 haftalığım ve doktor doğum kendi kendine başlamazsa 41 haftaya kadar bekleyeceklerini söyledi.
Merveee_56 NehirK10 bende cam ve sakura da doğum yapmayı düşünüyorum tecrübelerinizi bizimle paylaşırsanız çok seviniriz
xxelifxx NehirK10 bugün poliklinik çok yoğundu acilde muayene oldum çok memnun kaldım ilgilerinden 39 haftalık hamileyim doğumu orda yapacağım inşallah. Nst düzensiz kasılmalarım çıktı bekliyorum bende
NehirK10 Rzlgln534 Orada doğum yapmayı düşünüyorum, 36.haftadan itibaren rutin kontrollerimi orada yaptırdım. Şimdi 39+5 haftalığım ve hala doğum belirtisi yok 😬 Kaç haftalık hamilesiniz kızlar?
sarellem55 Rzlgln534 merhaba 35 haftalık hamileyim 2 kere muayene gittim orda yapmayı düşünüyorum doğumu hep asistan doktorlar denk geldi doğum için inşallah öyle olmaz
xxelifxx NehirK10 evet sancım var ama düzenli değil o yüzden bekliyorum dinlenince geçiyor. Bazen can yakıcı bazen dayanabileceğim şiddette oluyor
Sila66 NehirK10 he anladım canım🤍 normal agrı cektı baya 41 haftada acılması olmadı sunıye donderdıler oyle de baya cektı sonra doguma aldılar 🤍