Kızlar bugün 37 haftalık oldum 37+2 yani 2 gün sonra planlı seseryanım var bebek biraz önden gidiyor diye doktor bekletmek istemiyor benim 2. Sezeryanım olucak 2 yıl arayla dikişlerimde artık ağrımaya başladığı için bende çok ötelemek istemedim ama kız kardeşimde 37de doğum yaptı ona doktoru 4 tane ciğer geliştirici vurdurmasını istedi bende sordum ama bana gerek yok yaa gibi ciddiyetsiz bir cevap verdi böyle bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum sonra küveze girer diye yani 37de doğum solunum sıkıntısı yaşamayan var mı bide bebeğim ortalama 1 hafta kadar da önden gidiyor içim hiç rahat değil çok korkuyorum 😥