baharmann Ay en güzelini yapmışsınız vallahi💕 Ben de yaptırıcaktım ama 1 sene veya 6 ay süre boyunca gebelik istemiyor sigortalar o yüzden yaptıramadım, her an olurdu çünkü🙈 Çok pahalı gerçekten bir tık uygun olsa tercih ederdim kesinlikle💖 Arkanıza bile bakmayın derim ben, hem Mustafa hoca da çok bilgili ilgili bir hekim🥰 Rica ederiim, ne demek. Sağlıcakla gelsin inşallah bebiş😇🫶🏻