ciceklianne En son 4+2 de beta 1100ken doktora gitmiştim. Şu an 6+0dayim. Kalp atışını duymak için ne zaman gitmeliyim.
Bet1 ciceklianne 7. Haftanın sonlarına doğru git canım garanti olur ben 2 hamilelikte de 7+4 de vajinal ultrosonla duydum
Haticezk ciceklianne bazıları 7. Bazıları 8. Haftada kalp atışını duydum diyor ben 7. Haftada gittiğimde kalp atışı vardı ama dinleyecek kadar kuvvetli değil demişti doktor mesela
Rabissssscee ciceklianne 6+4te vajinal duyduk 8 sene sonunda oldu doktorum karından duyamayız belki için rahat etsin diye vajinal bakalım demişti 8. Hafta kontrolümde karından duymuştuk
ozicevik ciceklianne ben de takvime göre 7+3 te duydum kalp atışlarını ama cihaz 6+6 olarak gösteriyordu, doktorum ovulasyonun geç olabilir dedi. 8. Haftada fetüsü gördüğünde tam ne kadarlık olduğunu söyleyecekmiş🐣
Burcum ciceklianne ben ilk gebeliğimde 6+0 da duydum bu gebeliğimde 7+2 de duydum ama keseyi gördükten sonra 2 hafta bekleyip gitmiştim. İkisinde de karından duydum kalbini. Bu haftanın sonlarına doğru da duyabilirsiniz ama garanti olsun ben beklerim derseniz pazartesi falan gidin☺️ hayırlı olsun.
NewMom__ ciceklianne ben 6+1 ken duydum ama tabiki 7-8 de de duyanlar var isterseniz 1 hafta bekleyin geç döllenme olabiliyor çünkü
AsELinAnneSi__ ciceklianne bende 7+4 de karından duymuştum canım degisebilirmis 8 e kadar duyamayanlar olmuş
Edabks Ben 8+2 de gitmiştim garanti olsun diye karından duyuldu geç döllenme değilse duyulur canım 6, 7. Haftalarda duyan çok
nevzatbaskomser ciceklianne Beta 30 binleri geçmiştir, kese ve bebek oluşmuştur 10 gün geçmiş bence artık görebilirsiniz giderseniz. Ben 5+3te bebeği de kalp atışı da görmüştüm
Melek__55 ciceklianne bence tam yedi haftada git erken gdiersen üsten görmeyip Altan bakck falan uğraşma en güzeli yedi haftada ben çok erken öğrendim ama bekledip öyle gitm
nidosh ciceklianne 6+5te duydum. 8. Haftaya kadar duyabilirsin kiminin geç oluyor çünkü. 7 haftalıkken gidersen yüksek ihtimalle duyarsın