Kucukcicek61 Ben kullanıyorum yani memnunum bundan önce başka buna benzer kullanıyordum çalındı. Bunu almıştım diğeriyle kıyaslayınca bir tik daha büyük bu ama yine de çok büyük degil sürümü zor degil beğeniyorum ben güzel