Tecrübeli güzel anneler yeni doğan bebek bezi ne kadar alınmalı? Biz eşimle birbirimizden habersiz indirimden almışız 😂 ben prima aldım 43lü eşim sleepy almış 42li. Bu iki paket yeterli olur mu 😂 ha birde iki ayrı marka kullanmak bebeğe zararı olur mu